Watch Dogs bliver flottere til PS4

Hvis man sætter Watch Dogs spillet fra en PS3 eller Xbox 360 op mod en PS4, vil man hurtigt kunne se den store grafiske forskel. Spillet er meget skarpere og glattere til next-gen-konsoller som den kommende PlayStation og endnu ukendte Xbox (vi gætter på 720).

Watch dogs får bedre grafik

De fleste fans ved allerede i forvejen, at den nye konsol er teknisk bedre, når det kommer til hardware – se en sammenligning af 3eren og 4eren her – men Ubisoft Montreal optimeret spillets Disrupt grafikmotor yderligere, således den kan gøre brug af PS4erens stærke hardware.

Hvordan vil forskellen kunne ses?

Umiddelbart vil den grafiske forskel kunne ses i en højere bygningstæthed og flere personer på skærmen på samme tid. I spillet vil størrelsen på byen være den samme (også i omfang), men de nyere konsoller, vil alligevel give en fornemmelse af et større “univers”.

Disse nyheder er blevet bekræftet fra Dominic Guay fra den officielle PS-blog, og de kan læses lige her. Samtidig med at grafikken er forbedret, vil gamerne også kunne opleve endnu bedre multiplayerfunktioner. Et glimrende eksempel på dette er, at du ikke længere skal bruge komplicerede menuer til at få adgang til multiplayerspil, men få mere spontane multiplayerspil ved at støde ind i andre spillere, og joine deres missioner.

Disse forbedringerne vil dog ikke udelukkende kunne findes på de nye konsoller, men også på PC-versionen, da Ubisoft har angivet det til at være spillets vigtigste platform. Da PlayStation 4 og Xbox begge bygger på X86-hardware, er det blevet nemmere for spiludviklerne at bygge hovedspillet til pc og efterfølgende fremstillet det til andre platforme. Et stort skift i gamer-universet da man indtil nu har fremstillet spil til konsollerne, og efterfølgende udviklet dem til pc.

Glattere grafik og mere action

Et svar til Watch Dogs bliver flottere til PS4


  1. Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-content/themes/canvas/includes/theme-comments.php:63 Stack trace: #0 /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-content/themes/canvas/includes/theme-comments.php(19): the_commenter_link() #1 /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-includes/class-walker-comment.php(180): custom_comment(Object(WP_Comment), Array, 1) #2 /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-includes/class-wp-walker.php(146): Walker_Comment->start_el('', Object(WP_Comment), 1, Array) #3 /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-includes/class-walker-comment.php(140): Walker->display_element(Object(WP_Comment), Array, 1, 0, Array, '') #4 /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-includes/class-wp-walker.php(322): Walker_Comment->display_element(Object(WP_Comment), Array, 1, 0, Array, '') #5 /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-includes/comment-template.php(2094): Walker->paged_walk(Array, -1, 0, 0, Array) #6 /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-content/themes/canvas/comments.php(43): wp_list_comments(Array) #7 /var/ww in /var/www/obsidian.dk/ps-4.dk/wp-content/themes/canvas/includes/theme-comments.php on line 63